maandag 23 juni 2014

Van recy-kleren...

Zalig terugkomen van een kringlooprondje. Bijna wekelijks spring ik even binnen in de kringloopwinkel. Vroeger enkel op zoek naar stof of boeken, nu ook al naar speelgoed en recyKLEER-kledij. 

Zo viel dit rokje bij mij volledig in de smaak. Een maatje 42 bleek veel te groot en te lang voor mijn 37 - sinds mijn zwangerschap zit noch een 36, noch een 38 mij goed - dus paste ik dat naar eigen gevoel even aan. 

Een voor-foto ben ik natuurlijk vergeten, maar de na is toch best goed gelukt.


Perfect te verantwoorden koop bij de wederhelft! ;-)

Met de weggeknipte stukken pied de poule-stof wist ik ook onmiddellijk iets te bedenken. In het hoekje van een kringloopkast lag een oud zwart handtasje dat ik graag zou beplakken met dit stofje. Alleen weet ik nog niet goed met welke lijm ik dat best op het nepleer kleef... Tips zijn welkom! 

Veel liefs

Skunkamamsie

1 opmerking: