maandag 23 juni 2014

Het koffertje!

Whoehoew! De laatste verbeteringen zijn de deur uit. Nu nog één dagje mondelinge examens afnemen, delibereren, proclameren ... vakantie!!!

Vakantie = tijd voor alles waar ik anders geen tijd voor heb, wie houdt er niet van?

Over vakantie gesproken, even een korte flashback naar de paasvakantie:

Ik wou en zou een koffertje maken voor mijn klein scheetje. Zo gezegd, zo niet gedaan... ;-) De tijd, organisatie... je kent het wel. Daarom schreef ik mij maar in om een workshop te volgen van Biefrul. De toch wel hoge prijzen van dergelijke workshops houden mij meestal tegen, maar aangezien ik er uit mezelf toch niet aan begon, was het de ideale aanzet.

Het verliep allemaal eigenlijk heel vlot. We hadden leuke conversaties onder de vrouwen en ik leerde ook de übervlotte madam achter Khadetjes kennen. Na een 7-tal uurtjes naaien, was dit het resultaat:



Ik verstevigde het koffertje met H640 (zoals werd aangeraden), maar ik heb nog steeds mijn twijfels bij de stevigheid. Het is wel lekker zacht nu voor de zoontjes, maar het had best wat meer vorm mogen hebben. 

Het kan de zonen alleszins niets schelen. Het koffertje is ondertussen al twee keer meegeweest op weekend gevuld met knuffels, boekjes en nachtlichtjes. Een geslaagd naaisel dus!

Veel liefs

Skunkamamsie 

PS Voor de mensen die het spiraal-verhaal gevolgd hebben: ik stel het goed ondertussen. Klein litteken op de buik en in de navel, maar het valt al bij al goed mee. ;-)

 
 

3 opmerkingen: