zaterdag 7 december 2013

Moet er nog wol zijn?

Winter...
Warmte...
Wol...
Veeeeeel wol...

De afgelopen weken ben ik weer volop aan het haken geslagen. Vorige maand zagen jullie hier al een cirkelsjaal en een muts passeren, maar daar is het zeker niet bij gebleven. De voorraad wol werd voortdurend aangevuld met wolletjes uit de Blokker, Zeeman en Wibra. Dat kan niets anders dan lekkere warme creaties geven.


Col
Wol: Blokker (2euro per bolletje in vele kleurtjes)
(nogal stugge wol voor een col... Als iemand weet hoe je die wat zachter kunt krijgen...tips zijn welkom!)

 

Jasjes voor yoghurtpotjes 
Wol: gerecycleerd van een oude gebreide sjaal
Ik probeerde verschillende lengtes uit, maar de volle bevalt me toch het meest.



 Polswarmers uit het boek van Ponnekeblom  
(Ik haakte al eerder een babymutsje uit het boek)
Wol: Aldi en Zeeman (twee soorten blauw samen gehaakt)

  
WIP! :-) Een ideetje wat het zou kunnen worden?

Veel liefs

Skunkamamsie

Pssst... de giveaway loopt nog steeds! We zijn al aardig op weg! Bedankt allemaal om me te volgen, het doet me enorm plezier!

4 opmerkingen: