woensdag 21 augustus 2013

Een babygirafje

Best bizar teksten zitten typen die niemand (tot nu toe) leest... Enkele volgers zouden toch fijn zijn met de tijd, want nu praat ik precies tegen mezelf. :-)

Een tijdje geleden kwam er in onze vriendenkring een heel lief mooi klein meisje ter wereld. Na de geboortes van al die zonen zag ik mijn kans om iets lieflijks te maken met een van mijn typische meisjesstofjes.

Het werd een lief klein girafje zoals er al vele gemaakt werden op de facebookpagina van sew-be-mommies. Mét een zelfgemaakt kaartje en een lief tekstje...



4 opmerkingen:

  1. Heel schattig in dat typische meisjesstofje. Succes verzekerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!
    Als je meer volgers wil kan je misschien een volg-button op je blog zetten. Zo een van blogspot zelf!
    Werkt meestal beter dan bloglovin merk ik (qua aantallen).
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt, Els! Ik blog nog over je kaartje, maar ik ben eerst nog bezig aan de wederdienst ;-)
    Ik heb een 'linkwithin' toegevoegd nu, is dat hetzelfde?
    Ik krijg er geen bloggericoontje op...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, erg grappig. Dat bloggen voor niemand, heel herkenbaar. Maar ik lees nu met je mee!!

    BeantwoordenVerwijderen